5 مورد از بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره 📚 دانبوک

5 مورد از بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره

در دنیای امروز برای موفق شدن در هر حوزه ای نیاز است تا بتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بر بیایید. اگر شما مذاکره‌ گر خوبی باشید می‌توانید پیشرفت زیادی در روند زندگی شخصی و کاری خود داشته باشید. به همین دلیل ما در سایت دانبوک به عنوان یکی از مراجع معرفی بهترین کتاب های حوزه های مختلف تصمیم گرفتیم تا پس از معرفی بهترین کتاب ها برای افزایش تمرکز و بهترین کتاب هایی که دختران باید بخوانند بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره را معرفی کنیم.

پیشنهاد میکنیم اگر شما هم به دنبال پیشرفت در مهارت مذاکره هستید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره

  1. کتاب اصول و فنون مذاکره از راجر فیشر و ویلیام یوری
  2. کتاب هرگز سازش نکنید از کریس واس
  3. کتاب بله گرفتن از ویلیام یوری و راجر فیشر
  4. کتاب گفت و گوهای سرنوشت ساز از جوزف گرنی، ران مک میلان و کری پیترسون
  5. کتاب هنر چانه زنی از ریچارد ند لی بو

برای آموزش دیدن در زمینه اصول مذاکره، روش‌های گوناگونی وجود دارد که براساس توانایی و سلیقه فرد انتخاب می‌شود. در دنیای امروز که در مراکز مختلف، دوره‌ها و آموزش‌های متعدد در دسترس است، آموزش اصول مذاکره بسیار ساده خواهد بود. یکی از مهم‌ترین و راحت‌ترین کارهایی که می‌توان انجام داد، یافتن بهترین کتاب های اصول مذاکره و مطالعه آن‌ها است. به همین دلیل ما در سایت دانبوک تصمیم گرفتیم تا به بهترین کتاب های اصول مذاکره را معرفی کنیم.

کتاب اصول و فنون مذاکره

اگر قصد پیشنهاد چند کتاب برای افرایش مهارت مذاکره را داشته باشیم، قطعاً کتاب اصول و فنون مذاکره یکی از مفیدترین ان ها است. این کتاب به قلم راجر فیشر و ویلیام یوری نوشته شده و توسط دکتر مسعود حیدری در ایران ترجمه شده است. از کتاب اصول و فنون مذاکره را میتوان به عنوان یکی از بهترین کتاب ها در حوزه کسب و کار نیز نام برد.

 

کتاب اصول و فنون مذاکره به عنوان یکی از بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره

 

نویسندگان این کتاب به خوبی به معرفی شکل های گوناگون مذاکره پرداخته اند تا خوانندگان این کتاب بتوانند نقطات مشترک این مذاکرات را یافته و از هر کدام در جای مناسب خود استفاده کنند. با مطالعه این کتاب بسیار جذاب و آموزنده کنترل شما روی قسمت‌ های مختلف مذاکره بالا رفته و می‌توانید در اکثر اوقات، برنده بازی باشید.

اگر علاقه مند به خواندن این کتاب شده اید پیشنهاد میکنیم حتما ویدئو معرفی این کتاب را که در ادامه قرار داده ایم نیز مشاهده نمایید:

 

 

کتاب هرگز سازش نکنید

از مهم‌ترین کتاب های آموزش اصولی مذاکره، کتاب هرگز سازش نکنید است. در ابتدا اگر به اسم آن دقت کنید، به‌خوبی متوجه می‌شوید که قرار است چه انقلاب بزرگی در زندگی شما با مطالعه این کتاب رقم بخورد. کریس واس این کتاب را طبق الگوریتمی جذاب و در عین حال قابل فهم نوشته است. به حدی که برخی افراد آن را بهترین کتاب مذاکره در جهان و یکی از بهترین کتاب های توسعه فردی می‌دانند.

 

کتاب هرگز سازش نکنید

 

یکی از علت‌های عمده اصولی و مفید بودن این کتاب، تجربیات نویسنده طی ۲۰ سال فعالیت در مرکز تحقیقات fbi است. از نقطه قوت‌های ابن کتاب، پایه‌گذاری مطالب براساس اصول روانشناسی است که به شما این امکان را می‌دهد که به‌ ذهن افراد نفوذ کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را ‌راحت‌تر به‌دست آورید. با به‌دست آوردن این اطلاعات، متقاعد کردن افراد برای شما راحت خواهد شد و در هیچ مذاکره‌ای بازنده نخواهید شد.

همچنین در صورتی که نیاز به کسب مهارت بیشتر در مورد افزایش مهارت مذاکره دارید بهتر است در دوره ها و کلاس های مربو به این حوزه همانند دوره فروش تلفنی شرکت کنید. در صورتی که مایل به خریداری این کتاب هستید پیشنهاد میکنیم حتما ویدئو معرفی این کتاب را در ابتدا مشاهده کرده و بعد اقدام به خرید این کتاب نمایید.

 

 

کتاب بله گرفتن

شاهکار دیگری از ویلیام یوری و راجر فیشر، کتاب بله گرفتن است که می‌تواند ذهن شما را برای انجام یک مذاکره اصولی آماده کند. با مطالعه کتاب بله گرفتن، شما به تک‌تک اهداف خود در مذاکره می‌رسید و دیگران تسلیم شما خواهند شد. در کتاب به‌صورت اصولی آموزش می‌بینید که اختلاف نظرها را به‌صورت حباب ببینید و در موقعیت‌های خاص با رفتار صحیح، آن‌ها را از بترکانید.

 

کتاب هنر بله گرفتن

 

کتاب بله گرفتن که از ان به عنوان یکی از بهترین کتاب های ارزان نیز نام میبرند برای افرایش مهارت مذاکره بسیار کاربردی خواهد بود و شما را به مهارتی می‌رساند که در هر شرایطی با توجه به احساسات طرف مقابل رفتار کرده و او را متقاعد کنید.

در ادامه میتوانید ویدئو معرفی این کتاب را نیز مشاهده نمایید.

 

 

کتاب گفت‌ و گوهای سرنوشت ساز

اگر کتابی برای افرایش مهارت مذاکره می‌خواهید و دوست دارید آموزش خود را از گفت‌و‌گوهای ساده روزمره شروع کنید، کتاب گفتگوهای سرنوشت ساز می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این کتاب از گفت‌گوهای مهم که در طول زندگی که برای همه افراد رخ می‌دهد، صحبت می‌کند و اصول مدیریت آن‌ها را به شما می‌آموزد.

 

کتاب گفت‌ و گوهای سرنوشت ساز

 

جوزف گرنی، ران مک میلان و کری پیترسون در یکی از بهترین کتاب برای افزایش مهارت مذاکره، حتی در ارتباط با استرس افراد در چنین شرایطی و نحوه کنترل استرس‌ هم آموزش‌های مفیدی برای شما دارند. در ادامه ویدئوی معرفی این کتاب را مشاهده خواهید کرد:

 

 

کتاب هنر چانه زنی

همان‌طور که از نام این کتاب مشخص است، بیش‌تر موضوعاتی که در این کتاب مطرح است، موضوعات عامیانه و غیر رسمی هستند که افراد در آن‌ها نیاز به مذاکره پیدا می‌کنند. معمولاً چالشی که افراد در زمینه مذاکرات غیر رسمی با آن مواجه هستند، صحبت کردن بی‌هدف و خسته‌کننده است که از اصول خاصی پیروی نمی‌کند و در اکثر موارد شما را بازنده بازی خواهد کرد.

با مطالعه این کتاب به‌خوبی یاد می‌گیرید که شرایط را طبق خواسته خود و علایق طرف مقابل کنترل کنید، به‌نحوی که شما بتوانید با به‌کار بردن کلمات مناسب مذاکره را آن طور که دوست دارید، جلو ببرید. این کتاب برای افرایش مهارت مذاکره و همچنین مهارت چانه‌زدن غیر رسمی بسیار مفید است.

مزایای بهره‌مندی از فنون مذاکره

فنون مذاکره از مهم‌ترین توانایی‌هایی است که دستاوردهای زیادی در دنیای امروز به‌دنبال دارد. مطالعه بهترین کتاب های فنون مذاکره، به قلم نویسندگانی برتر که در زمینه‌هایی همچون روانشناسی، تجارت و… تخصص و تجربه دارند، بهترین کاری است که هر کسی می‌تواند جهت پیشرفت هرچه بیش‌تر زندگی خود انجام دهد و همیشه پیروز میدان باشد. از مزایای مطالعه این مباحث عبارتند از:

  • تاثیر مستقیم در نتیجه مذاکرات رسمی یا غیر رسمی
  • موفقیت در شغل، مصاحبه‌ها، جلسات تجاری، زندگی روزمره
  • باز شدن ذهن و توانایی خواندن خط فکری طرف مقابل
  • توانایی رفتار براساس احساسات طرف مقابل و متقاعدسازی

موفقیت در کار و زندگی با یادگیری اصول مذاکره

همان‌طور که گفته شد، مذاکره جزء جدانشدنی زندگی امروزی است که در هر جایی به‌صورت رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آموزش دیدن شما به‌صورت کتاب برای افرایش مهارت مذاکره یا دوره آموزشی به شما کمک می‌کند در هر شرایطی به‌صورت اصولی و بدون اضافه‌گویی سخن بگویید و با کلام مفید و مختصر، طرف مقابل را متقاعد کنید.

سوالات متداول

کتاب های معرفی شده در مقاله بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره را از کجا تهیه کنم!؟

پیشنهاد ما در سایت دانبوک امانت گرفتن کتاب از کتاب خانه هاست. در کتاب خانه ها میتوانید با افراد کتاب خوان دیگری دوست شده و با قرار گرفتن در یک جمع کتاب خوان علاوه بر یادگیری بیشتر کتاب های بیشتری نیز مطالعه خواهید کرد.
البته بعضی از کتاب هایی که توسط خود ناشران به طور ازاد در دسترس مردم قرار گرفته در کانال تلگرامی دانبوک قرار خواهد گرفت.

اما اگر قصد خرید کتاب های معرفی شده در مقاله بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره و یا کتاب های معرفی شده در مقاله بهترین کتاب های جنایی را دارید میتوانید به کتاب فروشی های معرفی شده در مقاله بهترین فروشگاه های کتاب مشهد و یا صفحه خرید کتاب دست دوم در مشهد مراجعه کنید.

نتیجه گیری:

ما در این مقاله از سایت دانبوک سعی کردیم تا با معرفی 5 مورد از بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره به شما کمک کنیم تا فروش بیشتری داشته باشید، جای بهتری استخدام شوید و یا حتی شریک زندگی بهتری برای خود انتخاب کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟! ایا این مقاله توانسته است همانند مقالات بهترین کتاب های زیر 100 صفحه و یا بهترین کتابی که از زبان حیوانات توانسته است برای شما مفید و کاربردی بوده باشد؟! نظر خود را در این زمینه حتما در قسمت نظرات سایت برای ما بنویسید.

راستی! به نظر شما جای چه کتابی در لیست بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره خالیست؟!

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

One thought on “5 مورد از بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره 📚 دانبوک

  1. رضا عباسی میگوید:

    سلام
    من به تازگی خوندن کتاب ها رو شروع کردم و زیاد در مورد اون ها اطلاعی ندارم. سوالی که دارم اینه که کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری بهتره یا کتاب مذاکره برایان تریسی؟!
    شما کدوم رو پیشنهاد میدین؟!

    • mehdi_diplomat میگوید:

      سلام کتاب های برایان تریسی در بازار ایران بیشتر شناخته شده هستن و با توجه به سابقه ای که ایشون در فروش داره میتونه کتاب هاش در متقاعد سازی مشتریان به شما کمک بیشتری کنه به همین دلیل ما هم کتاب مذاکره برایان تریسی رو پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *