معرفی 4 مورد از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی 📚 دانبوک

معرفی 4 مورد از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی

یکی از مهم ترین نیاز های هر فردی در طول عمرش نیاز به زندگی در اجتماع و ارتباط گرفتن با دیگران است. همان طور که در مقاله بهترین کتاب های فرگشت هم اشاره کردیم توانایی زندگی در اجتماع و ارتباط گیری با دیگران منجر به ادامه زندگی انسان ها و چیره شدن بر سایر گونه های موجود بر روی کره زمین شده است.

اما از ان جایی که امروزه به دلیل تغییر در سبک زندگی و وجود فضای مجازی ارتباط سازی عمیق سخت تر از قبل شده است تصمیم گرفتیم تا بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی را به شما معرفی کنیم.
به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم اگر در ارتباط گیری با دیگران و ایجاد دوستی دچار مشکل هستید حتما تا انتهای این مقاله از سایت دانبوک همراه ما باشید.

بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی موفق 

  • ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی
  • تاثیر رابرت چالدینی
  • چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز
  • ارتباط موثر با زبان ادمی زاد اثر مارتی برونستان
  • اداب معاشرت برای همه اثر ماری میچل
  • چگونه دیگران را متقاعد کنیم اثر دیوید لیبرمن

در ادامه هر یک از کتاب های نام برده شده را به طور کامل معرفی کرده و ضمن درج ویدئوهای معرفی کتاب ها به بهترین ترجمه هایی که از این کتاب ها در بازار موجود هستند اشاره خواهیم کرد.
اولین کتابی که در مقاله بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی به سراغ ان خواهیم رفت کتاب معروف ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی میباشد.

کدام یک از کتاب های معرفی شده در این مقاله توانسته است به شما در ارتباط سازی موفق کمک کند؟! به نظر شما کدام یک از کتاب های معرفی شده در این مقاله از سایرین کاربردی تر میباشد!؟

ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی 

کتاب ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی یکی از معروف ترین و بهترین کتاب هایی است که تاکنون در مورد ارتباط سازی نوشته شده است. این کتاب پرفروش توسط ناشران زیادی همانند هورمزد، بهزاد، قدیانی، بدرقه جاویدان، طلایه و… در سال های اخیر در بازار ایران چاپ و منتشر شده است.

نسخه صوتی کتاب ایین دوست یابی که در مورد چگونگی دوست شدن و تاثیرگذاری روی اطرافیان منتشر شده است که میتوانید ان را از کانال تلگرامی دانبوک و یا از این جا در یوتیوب بشنوید. هر چند که مترجمان زیادی این کتاب را ترجمه کرده اند اما پیشنهاد ما در سایت دانبوک خرید و مطالعه ترجمه فرشته پرنیان از انتشارات هورمزد است.

ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی

 

کتاب ایین دوستیابی اثر دیل کارنگی تا به این لحظه در شبکه جهانی کتاب (گودریدز) توسط 949.639 نفر مطالعه شده و موفق شده امتیاز 4.22 از 5 را از کاربران این سایت دریافت کند. همچنین 94% از کاربران گوگل این کتاب را دوست داشته اند.

 

امتیاز کتاب ایین دوست یابی در گوگل

موضوع اصلی این کتاب بر پایه یک نیاز اساسی یعنی دوست داشتن و دوست داشته شدن نوشته شده است. ما در این کتاب تحقیقات نویسنده در مورد دوست یابی و نحوه تاثیر گذاشتن بر دیگران را مطالعه میکنیم. دیل کارنگی در این کتاب با بیانی شیوا و روان به ما نشان میدهد که افرادی در یک کسب و کار موفق میشوند که روابط عمومی بالایی دارند و حتما هوش و یا استعداد به خصوصی ندارند.

کتاب ایین دوست یابی جزو بهترین کتاب های توسعه فردی است که برای هر خواننده ای در هر جایگاهی میتواند مفید و کاربردی باشد چرا که تمام انسان های نیازمند به دوستی و دوست یابی هستند. هر چند که با خواندن این کتاب و به دست اوردن علم بیشتر در مورد دوست یابی میتوان از این اطلاعات برای بهتر کردن موقعیت شغلی و کاری نیز استفاده کرد.

در قسمتی از کتاب ایین دوست یابی میخوانیم:

همین عطش مهم بودن و مورد ستایش قرار گرفتن بود که باعث شد یک پادوی بی‌سواد و فقیر خواروبار فروشی به مطالعه‌ی برخی کتب حقوقی که در ته یک بشکه‌ی کهنه پیدا کرده و به مبلغ 50 سنت خریداری کرده بود بپردازد. شاید شما هم نام این پادوی خواروبارفروشی را شنیده باشید. بله اسمش آبراهام لینکلن است.

 

کتاب تاثیر اثر رابرت چالدینی

دومین کتابی که میخواهیم در مقاله بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی موفق معرفی کنیم کتاب تاثیر نوشته  یک روانشناس آمریکایی یعنی رابرت چالدینی است. رابرت چالدینی کتاب های پر فروش دیگری نیز نوشته است که میتوان گفت همگی ان ها در زمینه اثرگذاری بر دیگران و جزو بهترین کتاب ها برای افزایش مهارت مذاکره میباشند.

 

کتاب تاثیر

 

این کتاب معروف در زمینه ارتباط سازی تا به این لحظه در شبکه جهانی کتاب (گودریدز) توسط 150.804 نفر مطالعه شده و موفق شده امتیاز 4.21 از 5 را از کاربران این سایت دریافت کند. همچنین 85% از کاربران گوگل این کتاب را دوست داشته اند.

 

امتیاز کتاب تاثیر در گودریدز

ویژگی منحصر به فرد این کتاب نسبت به سایر کتاب های معرفی شده در مقاله بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی این است که این کتاب علی رغم داشتن بیانی شیوا، روان و ساده دارای متنی عمیق، علمی و کاربردی هم میباشد. به همین دلیل میتوان با خواندن این کتاب به راحتی تئوری ها و مفاهیم روان شناسی مربوطه را درک نمود.

رابرت چالدینی کتاب تاثیر را در 6 فصل مختلف تقسیم کرده است و معتقد است هر کسی با استفاده از یکی از روش های این کتاب میتواند بر دیگری تاثیر گذاشته و او را برای انجام کاری متقاعد کند. طبق گفته چالدینی این موارد عبارتند از اصل عمل متقابل، تعهد و یکپارچگی، تایید اجتماعی، علاقه مندی، اعتبار و کمیابی.

البته بعد از گذشت چند سال از منتشر شدن کتاب چالدینی یک اصل دیگر را نیز به نام وحدت به کتاب اضافه کرد

در قسمتی از کتاب تاثیر میخوانیم:

نگاتیو یکی از عکسهای قدیمی تان که تمام رخ است را بیابید و آن را به دو گونه ظاهر کنید یکی به همان صورتی که معمولاً چاپ میشود و دیگری به صورتی که تصویری برگردان از شما را نمایش می دهد که در آن جای سمت چپ و راست صورتتان باهم عوض میشوند.

حالا ببینید که خودتان کدام یک از این دو نمونه عکس را بیشتر دوست دارید و از یکی از دوستان صمیمیتان هم بخواهید که او هم یکی از آن دو را انتخاب کند. دوست شما همان نسخه ی واقعی از عکستان رادوست دارد؛ اما خود شما آن عکس برگردان را ترجیح میدهید. چرا؟

چون هر دو شما آن صورتی که برایش آشناست را انتخاب میکند دوست شما همان عکسی را انتخاب میکند که دیگران شما را بدان گونه میبینند و شما تصویری برگردان از خودتان را که هر روز در آینه میبینید.

 

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

در کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز به ما 92 ترفند جذاب و کاربردی اموزش میدهد تا بتوانیم با یادگیری و به کار بردن ان ها در مکالمات روزمره مان تبدیل به فردی همه فن حریف در برقراری مکالمه با سایرین شویم و با ساختن ارتباطاتی موثر به ارزو ها و اهداف خود برسیم.

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

 

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم توانسته است با کسب امتیاز 3.72/5 خود را به عنوان یکی از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی در سایت گودریدز معرفی کند. امتیاز به دست امده این کتاب از میانگین امتیازات 33.336 نفری است که تا به این لحظه به این کتاب امتیاز داده اند. علاوه بر ان این کتاب توانسته است نظر موافق 92% از کاربران گوگل را نیز مال خود کند.

 

امتیاز کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

 

لیل لوندز در این کتاب سعی کرده است تا با اموختن 92 نکته مختلف از نحوه صحبت در پشت تلفن گرفته تا نکاتی که برای برقراری ارتباط اولیه نیاز است بدانیم ما را برای شرایط های مختلف اماده کند و کاری کند تا بتوانیم به راحتی روابط اجتماعی خود را بهبود دهیم. این کتاب، جزو کتاب هایی است که هر کسی میتواند برای بهبود روابط عمومی خود از ان استفاده کند.

لیل لوندز در این کتاب تمامی 92 نکته را در قالب داستان به خوانندگان اموزش داده است و سعی کرده تا در اخر هر بخش با بولد کردن موضوع اصلی به خواننده در درک و فهم بهتر کتاب کمک کند.

در قسمتی از این کتاب جذاب میخوانیم:

تکنیک شماره ۳۷:

به واژه متشکرم تنها اكتفا نکنید هرگز متشکرم تک و تنها نگویید آن را به مفهوم دیگری ترکیب کنید. به عنوان مثال میتوانید این گونه پاسخ دهید:

از سؤالی که کردید متشکرم و غیره

البته نقدهای زیادی هم در مورد کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم درج شده است. بسیاری از افرادی که این کتاب را مطالعه کرده اند بیان میکنند که دستورات این کتاب تا حد زیادی باعث ایجاد دو رویی میشود. به عنوان مثال یکی از خوانندگان این کتاب در مورد ان نوشته است:

بعضی از مطالبش مفید بود که خیلی از وقتها از ذهنمون دور میمونه و بهش توجه نمیکنیم ولی کلکها و دروغهایی که به خواننده یاد می داد اصلا اخلاقی نبود. حتی به نظرم مخاطب حتما تفاوت فیلم بازی کردن و توجه واقعی به بعضی اصول و آداب معاشرت رو میفهمه و اگر اونجوری که توی کتاب میگه کسی فیلم بازی کنه بازخورد منفی هم خواهد داشت.

بهتر بود و میشد بسیاری از همین مطالب رو افراد از صمیم دل انجام بدن نه اینکه دائم توی کتاب یادآوری کنه که کافی هست نقشش رو بازی کنی و دروغ بگی

همچنین به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب هستید حتما معرفی ویدئویی این کتاب را مشاهده نمایید:

 

 

کتاب ارتباط موثر با زبان ادمی زاد اثر مارتی برونستان

کتاب ارتباط موثر به زبان ادمیزاد یکی دیگر از سری کتاب های به زبان ادمیزاد است که توسط نشر هیرمند ترجمه و چاپ شده است. این مجموعه تاکنون کتاب های زیادی در زمینه های مختلف چاپ و منتشر کرده است که از معروف ترین ان ها میتوان به همین کتاب ارتباط موثر به زبان ادمیزاد اشاره کرد که یکی از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی موفق است.

عکس کتاب

کتاب ارتباط موثر به زبان ادمیزاد در شبکه جهانی کتاب یعنی گودریدز تا به اکنون توسط 48 نفر مطالعه شده است که میانگین امتیاز دریافتی از ان ها 3.69 از 5 بوده است. همچنین این کتاب در بین خوانندگان گوگل نیز دارای محبوبیت 78% ای است.

امتیاز کتاب ارتباط موثر به زبان ادیمزاد در گوگل

این کتاب نسبت به سایر کتاب های معرفی شده در مقاله بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی موفق ساده تر و ابتدایی تر میباشد. این کتاب بیشتر برای افرادی مفید و کاربردی است که به تازگی عهده دار یک نقش مدیریتی شده اند و به واسطه کار جدیدشان باید با افراد مختلفی در ارتباط باشند.

به طور کلی میتوان گفت این کتاب به اندازه کتاب های قبلی کاربردی و پر طرفدار نیست چرا که نوع نگارش این کتاب شبیه به کتاب های درسی دانشگاه است و به شکل بی روحی تنها به موارد تئوری میپردازد.

سوالات متداول:

کتاب های معرفی شده در مفاله بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی را از کجا میتوانم تهیه کنم؟!

پیشنهاد ما به شما در سایت دانبوک برای تهیه کتاب های این مقاله و یا مقالات دیگری مانند بهترین کتاب ها برای برنامه ریزی و بهترین کتاب های تاریخی در مورد ایران عضویت در کتاب خانه ها و امانت گرفتن کتاب هاست چرا که در این صورت علاوه بر اشنایی با کتاب خوان های دیگر امکان این که با کتاب های بیشتری نیز اشنا شوید میباشد.

اما در صورت موجود نبودن این کتاب در کتاب خانه ها پیشنهاد میکنیم کتاب مورد نظر خود را از طریق بهترین کتاب فروشی های مشهد و یا صفحه خرید کتاب دست دوم در سایت دانبوک تهیه کنید. البته بعضی از کتاب هایی که توسط خود ناشران به طور ازاد در دسترس مردم قرار گرفته در کانال تلگرامی دانبوک قرار خواهد گرفت.

ما در این مقاله از سایت دانبوک تا به چند مورد از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی اشاره کنیم تا با مطالعه ان ها بتوانید در رابطه های عاطفی و یا کاری خود پیشرفتی قابل ملاحظه داشته باشید.

در نهایت نظر شما چیست!؟ ایا این مقاله توانسته است همانند مقالاتی شبیه به بهترین کتاب های جنایی و یا بهترین کتاب های کم حجم مورد توجه شما قرار بگیرد؟! راستی! شما چه کتاب های دیگری را میشناسید که شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین کتاب های ارتباط سازی هستند؟! نام کتاب پیشنهادی خود را برای ما بفرستید.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

One thought on “معرفی 4 مورد از بهترین کتاب ها برای ارتباط سازی 📚 دانبوک

  1. یگانه مرادی میگوید:

    ممنون از کتاب هایی که معرفی کردین. من مسئول رواب انسانی هستم و باید بگم کتاب هایی که انتخاب کردین برای این مقاله جزو بهترین کتاب ها برای برقراری ارتباط با دیگران هستند و خوندنشون رو حتما پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *