بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد 💣 | دانبوک

بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد

ما در این مقاله از سایت دانبوک به معرفی بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد میپردازیم و اطلاعات کامل هر کدام از این کتاب فروشی ها مانند آدرس، پیج اینستاگرام، ادرس سایت و شماره تلفن کتاب فروشی ها را در خدمت شما قرار خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد با ما همراه باشید.

لیست بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم ما 5 تا از بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد را معرفی میکنیم اما شما عزیزان نیز میتوانید کتاب فروشی هایی را که میشناسید در قسمت نظرات سایت معرفی کنید. همچنین اگر خود صاحب یک کتاب فروشی هستید میتوانید با ارسال اطلاعات فروشگاه خود برای ما در این لیست قرار بگیرید.

البته در شهر مشهد کتاب فروشی های بزرگ و معتبر زیادی وجود دارد اما ما به دلیل کمبود زمان و مکان تنها به معرفی بهترین کتاب فروشی ها پرداخته ایم.

1.فروشگاه پردیس کتاب مشهد

آدرس: مشهد – خیابان ابن‌سینا – بین ابن‌سینا ۴و۶ (مقابل‌سه‌راه‌ادبیات)

آدرس سایت: https://shop.pardis-ketab.com

شماره تلفن ثابت: ۰۵۱۳۸۴۸۲۴۲۵

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/pardis_ketab

ساعات کار: همه روزه (به استثنای روزهای تعطیل) از ساعت روزهای کاری ۹ تا ۲۱ (در صورت نیاز برای دریافت کلیه خدمات در روزهای تعطیل هماهنگی قبلی لازم و ضروری است.)

به دنبال بهترین و مناسب ترین کتاب فروشی شهر مشهد هستید ؟! به کتاب فروشی های زیادی در سطح شهر مشهد مراجعه کرده اید اما حال و هوای آن طوری که شما دوست داشته اید نبوده است؟! باید بگویم تمام موضوعاتی که برای شما تبدی به مسئله شده است دیگر اهمیتی ندارد چرا که مجموعه پردیس کتاب مشهد با داشتن پرسنلی خوش برخورد و محیطی آرام و دلنشین تمام نیاز های شما را در حوزه کتاب بر آورده میکند.

این کتاب فروشی با در اختیار داشتن محیطی وسیع و جذاب و وجود آدم های دلنشین و با محبت در قسمت مدیریت و با موجودی تعداد بسیار زیاد کتاب نایاب بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه کتاب و نوشت افزار به شما ارائه میدهد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر برای دیدن این کتاب فروشی زیبا هم که شده به پردیس کتاب مشهد بروید.

اینستا فروشگاه پردیس کتاب مشهد

از بین مهمترین ویژگی های مجموعه پردیس کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن کادری مجرب و خوش برخورد
  • محیطی ارام، دلنشین و جذاب
  • موجود بودن اکثر کتاب ها
  • اصل بودن کتاب ها
  • با کیفیت بودن کتاب ها
  • دسترسی خوب مکان از نظر فیزیکی
  • امکان خرید انلاین کتاب از سایت پردیس کتاب

 

2. کتاب فروشی آنلاین جریان کتاب

آدرس: مشهد، قرنی 19، نبش چهارراه سوم

آدرس سایت: https://jaryanketab.com

شماره همراه: 09150532819

 

سایت جریان کتاب

به دنبال یک مرکز و منبع خوب و ریع برای خرید کتاب آنلاین در مشهد هستید!؟ مجموعه جریان کتاب تحت مدیریت اقای مرتضی نامور با بیش از چندین سال سابقه پذیرای سفارشات انلاین کتاب های شماست تا در سریع ترین زمان و با کمترین قیمت ممکن کتاب مورد نظر شما به دستتان برسد. در این کتاب فروشی آنلاین تعداد زیادی کتاب در دسته بندی های مختلف مانند سیاسی، اقتصادی، رمان و فرهنگی موجود است.

از آن جایی که در شهر مشهد بیشتر مردم به دنبال خواندن و مطالعه کتاب های مذهبی هستند مجموعه جریان کتاب نیز حجم اعظمی از توان خود را به این حوزه اختصاص داده است. شایان ذکر است این مجموعه علاوه بر تهیه کتاب و رساندن آن به شما در شهر مشهد به ارسال کتاب برای سایر شهرستان ها نیز اقدام میکند و علاوه بر فروش کتاب به صورت تکی آماده همکاری با ناشرین و ارگان های نظامی و دولتی میباشد.

نکات مثبت خرید از مجموعه جریان کتاب

  • موجود بودن بیش از 2000 کتاب
  • نمایندگی انتشارات معروف و معتبر
  • گارانتی اصل بودن تمام کتاب ها
  • پیک رایگان و سفارش 24 ساعته کتاب در مشهد
  • تهیه کتاب به صورت کلی
  • تهیه کتاب به صورت جزئی
  • تامین و انتخاب کتاب برای همایش ها و مراسمات شما

3. فروشگاه شهر کتاب آنلاین

آدرس: مشهد – ضلع جنوبی تقاطع بلوار قرنی و کلاهدوز – چهارراه ابوطالب – پلاک ۱۳۹۸

شماره تماس: 051 3713 9026

شماره همراه (واتس آپ): +989012322248

آدرس پیج اینستاگرام: mashhadbookcity@

 

یکی دیگر از بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد، فروشگاه شهر کتاب میباشد. این کتاب فروشی زیر مجموعه کتاب فروشی های شهرکتاب میباشد که ده ها شعبه در سراسر ایران دارد. این کتاب فروشی در حال حاضر تحت مدیریت اقای ابراهیم بالاپژوه اداره میشود.

بهره مندی از کارمندانی خوش اخلاق و خوش برخورد و وجود کافی شاپ در طبقه بالایی این فروشگاه کتاب از مزیت های این کتاب فروشی شهر مشهد میباشد تا جایی که بسیاری از مردم اهل فرهنگ و مطالعه شهر مشهد این کتاب فروشی را به عنوان مقصد اصلی خود برای کتاب گردی و خرید کتاب در مشهد انتخاب میکنند. پیشنهاد ما به شما در سایت دانبوک این است که برای تجربه کردن یک خرید خوب و جذاب حتما به کتاب فروشی شهر کتاب مشهد سر بزنید.

اینستا فروشگاه شهر کتاب آنلاین

در صورت تمایل می توانید از سایر خدمات این مجموعه با نازل ترین قیمت به شرح زیر بهره مند گردید:

  • خرید کتاب کودک و نوجوان
  • خرید نوشت افزار
  • خرید محصولات گالری
  • خرید بازی فکری
  • خرید قمقمه و فلاسک

4. فروشگاه کتاب چشم انداز

آدرس:  مشهد، خیابان امام خمینی، بین میدان ده دی و چهارراه لشکر، نبش امام خمینی ۳۵، پاساژ طاهری

شماره تماس: 05138548589

شماره تماس همراه: 09153115589

آدرس پیج اینستاگرام: cheshmandaz_ketab@

فروشگاه کتاب چشم انداز ارسال‌های روزانه کتاب خود را در شهر مشهد از ساعت 11 تا 13 و 17 تا 19 در روزهای غیرتعطیل ارسال میکند.

 

فروشگاه کتاب چشم انداز یکی دیگر از قدیمی ترین و بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد میباشد. این کتاب فروشی با داشتن موجودی کتاب در سطح خوب میتواند بهترین خدمات را در زمینه تهیه کتاب برای شما به ارمغان اورد. بنابراین اگر به دنبال یک کتاب فروشی خوب و مقرون به صرفه برای خرید کتاب هستید پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

همان طور که در قسمت معرفی این مجموعه امده است فروشگاه کتاب چشم انداز در حال حاضر در فروشگاه کتاب چشم‌انداز می‌توانید به جستجو و تهیه کتابها و محصولات فرهنگی کاربردی در حوزه‌های اقتصاد، مدیریت، تجارت، بورس، بازاریابی، تبلیغات، برند، فروش، کارآفرینی، رهبری، روان‌شناسی و مسائل کسب‌و‌کار و دیگر زمینه‌های مرتبط اقدام نمایید.

اینستا فروشگاه کتاب چشم انداز

مهمترین و با کیفیت خدمات فروشگاه کتاب چشم انداز عبارت است از:

  • مرجع فروش کتاب در زمینه های تجارت، بورس، بازاریابی، تبلیغات، برند، فروش، کارآفرینی، رهبری، روان‌شناسی و مسائل کسب‌و‌کار
  • امکان خرید کتاب به صورت اینترنتی
  • امکان خرید کتاب به صورت تلفنی

سوالات متداول:

کتاب دست دوم در مشهد از کجا بخریم؟!

برای خرید یا فروش کتاب های دست دوم میتوانید از کتاب فروشی هایی که در پاساژ مهتاب هستند استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که این کتاب فروشی ها کتاب های شما را با قیمتی بسیار پایین خریداری مینمایند به همین دلیل ما در سایت دانبوک به تازگی امکان خرید و فروش کتاب های دست دوم را هم ایجاد کرده ایم که میتوانید برای دیدن ان به صفحه خرید کتاب های دست دوم در مشهد مراجعه کنید.

آیا امکان خرید کتاب به صورت اینترنتی نیز در شهر مشهد ممکن است؟!

بله، همان طور که در متن هم اشاره شد مجموعه هایی مانند جریان کتاب به صورت تخصصی بر روی فروش کتاب به صورت آنلاین تمرکز کرده اند علاوه بر این که مجموعه هایی مانند شهر کتاب مشهد و پردیس کتاب نیز امکان خرید کتاب به صورت انلاین را برای مشتریان ایجاد کرده اند و شما میتوانید کتاب هایی مانند بهترین کتاب های جنایی را از این فروشگاه ها تهیه کنید.

چگونه موجودی کتاب مورد نظر خود را بررسی نماییم؟!

از آن جایی که فروشگاه های مشهد دارای دیتا بیس یک پارچه نیستند برای چک کردن موجودی یک کتاب باید به صورت جداگانه با شماره های درج شده برای هر کتاب فروشی تماس گرفته و از موجود بودن کتاب خود در ان کتاب فروشی اطمینان حاصل نمایید.

از کجا بفهمیم که کتاب های خریداری شده اصل هستند؟!

از آن جایی که امروزه شاهد بعضی بی اخلاقی ها در زمینه کتاب و فروش کتاب هستیم ما تنها یه معرفی کتاب فروشی هایی پرداختیم که مطمئن هستیم کتاب های موجود در آن نسخه اصلی بوده و نسخه بی کیفیت و افست نمیباشد. اما به طور کلی پیشنهاد میکینیم با خواندن مقاله های ما در سایت دانبوک مانند مقاله بهترین کتاب ها از زبان حیوانات با بهترین ترجمه ها و ناشران اشنا شده و در هنگام خرید فقط به خریداری همان کتاب ها بپردازید.

شما چه کتاب فروشی دیگری در مشهد میشناسید که فکر میکنید شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد میباشد!؟ برای ما در قسمت نظرات همین مقاله بنویسید!

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

One thought on “بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد 💣 | دانبوک

  1. الهام نصرتی میگوید:

    میخواستم ببینم ممکنه که چند تا از کتاب فروشی در مشهد با پیک رایگان رو معرفی کنین؟! ایا همچین چیزی وجود داره؟!

    • mehdi_diplomat میگوید:

      سلام الهام جان، خرید و فروش کتاب ها اون قدر ها سودی برای فروشنده نداره که بخواد پیک رایگان هم قرار بده. اما اگه تعداد و حجم خریداتون از ی کتاب فروشی زیاد باشه میتونین ازش بخواین که این کار رو براتون انجام بده. این بسته به مذاکره و صحبت شماست و نمیشه یک حکم کلی داد براش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *